Reklamace
POŠKOZENÉ ZBOŽÍ
V případě že Vaše objednávka dorazí poškozená prosíme o následující postup
- Poškozené zboží vyfoťte (v případě viditelného poškození)
- Odešlete fotku i s popisem závady na email info@ceramichome.cz
- Vyčkejte na vyjádření o kompenzaci
PŘEBÝVAJÍCÍ ZBOŽÍ
Pokud jste objednali něco navíc co nevyužijete, prosíme o tuto informaci na email info@ceramichome.cz a následné odeslání na adresu:
CERAMICHOME s.r.o, Nádražní 97, Sedlčany, 26401
Balíčku prosíme připojit kopii Vaší objednávky s doplněným číslem účtu na který budeme vracet peníze. Po obdržení balíčku na náš sklad peníze obdržíte na svůj účet do 30ti dní. V opačném případě nás neváhejte kontaktovat.
!!PROSÍME NEODESÍLAT BALÍČKY BEZ PŘEDCHOZÍ DOMLUVY!!
ADRESA MOSKEVSKÁ, PRAHA NESLOUŽÍ JAKO SKLAD ANI PŘÍJEM REKLAMOVANÝCH OBEJDNÁVEK .