Reklamace

POŠKOZENÉ ZBOŽÍ

V případě že Vaše objednávka dorazí poškozená prosíme o následující postup

  • Poškozené zboží vyfoťte (v případě viditelného poškození)
  • Odešlete fotku i s popisem závady na email info@ceramichome.cz
  • Vyčkejte na vyjádření o kompenzaci

  

PŘEBÝVAJÍCÍ ZBOŽÍ

Pokud jste objednali něco navíc co nevyužijete, prosíme o tuto informaci na email info@ceramichome.cz a následné odeslání na adresu:

CERAMICHOME s.r.o, Nádražní 97, Sedlčany, 26401

Balíčku prosíme připojit kopii Vaší objednávky s doplněným číslem účtu na který budeme vracet peníze. Po obdržení balíčku na náš sklad peníze obdržíte na svůj účet do 30ti dní. V opačném případě nás neváhejte kontaktovat.

 

 

!!PROSÍME NEODESÍLAT BALÍČKY BEZ PŘEDCHOZÍ DOMLUVY!!

 

ADRESA MOSKEVSKÁ, PRAHA NESLOUŽÍ JAKO SKLAD ANI PŘÍJEM REKLAMOVANÝCH OBEJDNÁVEK .